245079
Książka
W koszyku
Z pasją i entuzjazmem napisana historia życia chłopaka z małego miasteczka, obciążonego dysleksją, któremu matka daje do czytania Biblię, a ojciec słynną książkę Dale’a Carnegie „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi”. Autor ma ambicję napisania wersji 2.0 tej słynnej książki, a jako przykład wykorzystuje swoje życie. Przedstawia w książce 5-poziomową teorię budowania relacji z ludźmi, która jest równie dobra, jak wiele innych prób tego typu. Jednak nie teoretyczne ambicje autora są tu ważne. O sile książki stanowi upór i determinacja jej autora w pokonywaniu wrodzonych wad i przeszkód. Zapis jego walki najpierw z przeciwnościami losu, a następnie o osiągnięcie sukcesu w działalności charytatywnej po prostu świetnie się czyta. Spaulding jako młody człowiek osiągnął sukces: ma własną firmę, kieruje szanowanymi organizacjami charytatywnymi, zmienia świat na lepsze. Bardzo amerykańska historia, jednych zachwyci, innych zrazi swoim „tanim optymizmem”. Wydawca w swoim optymizmie może mieć tylko nadzieję, że tych pierwszych jest w Polsce więcej i że sięgną oni po książkę, poszukując w niej inspiracji dla swoich działań.
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 159.9 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: It's not just who you know : transform your life (and your organization) by turning colleagues and contacts into lasting, genuine relationships, 2010
Uwaga ogólna
Nazwa autora przedmowy na okładce
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej